poniedziałek, 14 stycznia 2013

Witajcie

Tak., wiem kolejny blog o the wanted, ale postaram się by był ciekawy. Jeszcze nie wiem co dokładnie będę tu umieszczać. Chcę pisac opowiadanie, już mam pewien pomysł, czasem dodam parę faktów informacji, zdjęć, ale czasem też cos od siebie, niezwiązanego z TW. Rozdziały będę (starała) umieszczac jak najczęściej będę mogła. Mam nadzieję, że ktos zechce to czytać. Boże jak ja piszę ,,zechce". jeszcze  mogłam na początku dodać ,,Szanowni obywatele";-) To mój pierwszy plog, więc nie wiem jak mi pójdzie, więc jak by co to help me. Dobra ludzie, jedziem z tym śledziem...
I tym optymistycznym akcentem kończę pierwszy wpis. Wkrótce pierwszy rozdział:-)

1 komentarz:

  1. Nie taki kolejny (mój z 50), ale daje słowo komentarzami to cię zamęcze :D Lose my mind

    OdpowiedzUsuń