piątek, 25 stycznia 2013

Info.

Dzisiaj nie dodam rozdziału bo nie mam weny, a nie chcę pisać byle czego:(
Obiecuje, że jutro będzie:)
Nic mi się nie chce przez dzisiejszą akcje na twitterze - .
Podobno było na chwile w trendach na szóstym miejscu:D Ponad dwie godziny przy komputerze i mi limit wsadzili, ale drugie konto założyłam:)

Od poniedziałku juz nie będę dodawała rozdziałów codziennie, bo kończą mi się ferie i się zacznie wstawanie o 6, sprawdziany, kartkówki, zadania..... Dobra dalej nie pisze, bo dostanę załamania nerwowego:( I będę musiała zacząć leczyć moje uzależnienie od komputera, którego się przez te ferie nabyłam. Tak przyznaje się do tego:D
Rozdziały będą dwa lub trzy na tydzień, zależy ile będę mieć do zrobienia. Ta szkoła odbiera mi wszystko co kocham robić, ale takie życie:(

Dziękuje za komentarze:) wszystkie czytam.
Chyba rzeczywiście zacznę korzystać ze starych odcinków WantedWednesday:D to mi przy nich wena napewno przyjdzie. Dzięki za pomysł-Lose my mind, jest super jak zresztą Twój każdy:)

Dobra kończę, bo zaraz będzie dłużej niż rozdział. Jeszcze raz dziękuje wszystkim za komentarze:***
A tu macie na pocieszenie filmik-   Let me love you (cover)


2 komentarze:

  1. "Don't let me love you..." :) To widzę, że akcja się udała- nawet mi się udało wziąć udział :) jakimś cudem. 6 miejsce - ciekawe czy chłopaki zauważyli? Ale z tego co widać na tt to po akcji nie ma już śladu :( Co do rozdziałów to cię rozumiem. A z poglądami na szkołę się zgadzam bo mam tak samo- chociaż w szkole nikt by tak o mnie nie powiedział :) Dzięki, że spodobał ci się mój pomysł- twoje też są świetne. A jak w opowiadaniu dojdziesz do roku 2013 to możesz napisać, że odbyła się akcja i że do Jess pisały takie dwie osoby co zamawiały wieniec pogrzebowy :D Do następnego (ja teraz ogarniam szkołę. No co wcześniej nie miałam motywacji :) wszystko na ostatnią chwilę) Lose my mind

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh szkoda ;(((
    Chociaż dobre i te 2/3 na tydzień;***
    Uwielbiam ten cover ♥♥♥ !
    Czekam na next'a ;*** Weny ♥♥♥ !

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń