środa, 16 stycznia 2013

ROZDIAŁ 1.

Poduszka trafiła Jess prosto w łeb, po jej minie od razu wiedziałem, że nie ujdzie mi na sucho ten wyczyn. Zaczęła mnie gonić po całym salonie. Miałem nie zawiązane sznurówki, więc wygrzmociłem się na najbliższym zakręcie. Miałem pecha, bo młoda miała akurat ze sobą ścierkę, którą wycierała naczynia. Nie powiem, nieźle oberwałem, no bo co, jak co, ale trzeba przyznać,że cios to ona ma, w końcu sam mistrz ją uczył, znaczy się ja. I teraz przez to cierpię:-( Mama popatrzyła na nas z litością:
-,,Stare to, a głupie, jak dzieci w przedszkolu. A jak już skończycie to posprzątajcie. OK?"-powiedziała.
Młoda  popatrzyła na mamę, co pozwoliło mi się wyrwać tej bestii, która jest moją rodzoną siostrą i uciec do mojego pokoju.-,,I tak cie dorwę. Nie znasz dnia ani godziny"- usłyszałem groźbę Jess.
-,,No uważaj, już trzęsę portkami"- odpowiedziałem, a co niech nie myśli, że się boje.
Rzuciłem się na łóżko i zacząłem zastanawiać się nad tym co dzisiaj powiedziała mi mama. Czy jestem gotowy na takie coś, wprawdzie mam już 16 lat, a może dopiero. Brałem już udział w tylu konkursach, ale wszystkie były jednorazowe, nie zobowiazujące, a tu... Sam nie wiem, w sumie warto spróbować. No tak muszę znaleźć jakaś fajną piosenkę. Włączyłem komputer i przesłuchiwałem kolejne pozycje..-,,Jest!!!!"- krzyknąłem, już byłem pewien, że to zaśpiewam na przesłuchaniu.
,,Lately" Steviego Wondera, kocham ten utwór i mam nadzieję, że będzie moją przepustką do kariery. Dobra koniec tego ględzenia, idę spać, bo jutro muszę wstać do tego więzienia, jakim jest ta cholerna szkoła...


He, he, ja na szczęście jutro wstawać do szkoły nie muszę bo mam ferie, ale za to do dentysty idę. W sumie już nie wiem co gorsze..  Acha, i dzięki za pierwszy i jak na razie jedyny komentarz na moim blogu ojcze chrzestny;)  Takiej mi to weny dało, że musiałam dodać rozdział, mam nadzieję, że jutro dodam next, jak będę siedziała u dentysty to coś wymyślę. Mam nadzieję, że się to w końcu jakoś rozrusza. Do następnego...

1 komentarz:

  1. Ahhh no nie mogę ;***
    Te teksty mnie rozwalają ;DD !
    Czytam już 2 rozdział ;***

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń