wtorek, 29 stycznia 2013

Seev:)

Wczoraj Siva zmienił sobie ikonkę na twitterze, dzisiaj napisał i dopiero po chwili zorientowałam się, że to on. Napisałam więc do niego, że nie mogę się przyzwyczaić do jego nowej ikonki, a on ku mojemu zdziwieniu odpisał. O_o
Ja to mam albo szczęście, albo farta. I chyba prawdziwe jest to przysłowie, że głupi ma szczęście, bo ja ostatnio zaczęłam głupieć. To chyba tak z wiekiem przychodzi, im starszy tym głupszy:) 
Może dziś jakiś rozdział dodam z tego wszystkiego:)

 
Ale muszę przyznać,że ta ikonka jest dziwna:) Nie ma to jak photoshop...

4 komentarze:

  1. wwooohooo zazdrocha ;D
    Siva wyglada na niej tak...kenowato ? ;D
    no nic.czekam na rozdzial.

    http://wantedowe-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju Ty to masz szczęście *.*
    Zazdroszczę ;***
    Nooo serioo dziwnie ;**
    I dawaj mi tu rozdziała ;**

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśćie to masz, ale te przysłowie to się nie zgadza. JA JESTEM GŁUPIA I JAKOŚ GO NIE MAM. :( Ale przynajmniej mam znajomości :D Coś myślę, że załatwisz mi wejściówki za kulisy :) Przecież ja tak ładnie proszę. Mógł cię follownąć, ale najwyraźniej za bardzo mu na tobie zależy i nie chcę cie mieszać z pprzypadkowymi fankami. Szczęściara jesteś. Ale czy zauważyłaś, że TW ogólnie częściej odpidsują, nawet z kont prywatnych? I to Polką głównie. Koncert się szykuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się wczułam, że się nie podp[isałam, ale i tak pewnie wiesz, że to ja :) Lose my mind

      Usuń