niedziela, 3 lutego 2013

The Versatile Blogger Award


Dziękuję za nominację http://lasttoknowblog.blogspot.com/ :) Polecam, super opowiadanie.



The Versatile Blogger - co powinien zrobić nominowany:

- podziękować nominującemu na jego blogu,
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
 
 
Pierwsze dwa z głowy, teraz trzeci... OMG!!! Siedem faktów o mnie, nie wiem jak to ogarnę, ale dobra zaczynam:
 
1.Ostatnio uzależniłam się od Twittera (ale dobrze mi z tym) :) Bo tylko tam mogę swobodnie porozmawiać ze wspaniałymi ludźmi na interesujące mnie tematy. To szczególnie dla mnie ważne bo jestem nieśmiała i boję się rozmawiać z ludźmi twarzą w twarz.
 
2.Chodzę do liceum o profilu policyjnym, ale nie wiąże mojej przyszłości z tym kierunkiem. Bardziej interesuje mnie marketing, reżyserka lub dziennikarstwo :D
 
3.The Wanted słucham od końca czerwca 2012, zaczęłam kilka dni przed wakacjami kiedy zobaczyłam w TV teledysk do Chasing The Sun, ale wcześniej słyszałam tą piosenkę w radiu i za mną chodziła, tylko nie zastanawiałam się nad tym kto ją śpiewa, więc kiedy tylko zobaczyłam nazwę i tytuł, że tak powiem ,,czarno na białym'' zaczęło się przeszukiwanie internetu. Najlepsze było odkrywanie kolejnych piosenek, teledysków, faktów o zespole, wiele godzin, a może nawet dni spędziłam wtedy przy komputerze i nadal spędzam, ale tego nie żałuje, bo to moja pasja i wszyscy mogą mnie uważać za nienormalną, ale ja z tego nie zrezygnuje. (..i mówię, że to kocham, nawet po długości widać, że mogę o tym pisać godzinami, ale nie chcę was zanudzać).
 
4. TWFanmily jest dla mnie jak rodzina i najlepsi przyjaciele:) To pierwszy i jedyny fandom, w którym jestem i będę zawsze.
 
5.Mam ogromna nadzieję, że moi znajomi nie dowiedzą się o blogu i koncie na tt, bo to by była zagłada:) Oczywiście nie mówię tu o rodzinie, która i tak o tym wszystkim wie.
 
6.Nie pije kawy, za to herbatkę kocham<3
 
7.Uważam, że miłość jest piękna, ale zakochanie się do dupy.
 
Nawet łatwo poszło, jest siedem:)
 
A teraz blogi, które nominuję:
 
Jest 10:)
 
 
Kolejny rozdział będzie w przyszły weekend, bo dziś się nie wyrobię. Dużo nauki, a poza tym brak weny, a raczej humoru, a nie chce dodawać jakiś smętów skoro to ma być wesołe opowiadanie. Wolę dodać jeden fajny rozdział niż kilka badziewnych. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie:)
Do następnego...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Thx za nominację :)
    (zdejmij to, że trzeba udowadniać, że się nie jest automatem :P strasznie denerwujące ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:) Nawet nie wiedziałam nawet,że jest:( Zadanie wykonane!!!!

      Usuń
  2. To nie jest normalne! Ja się ze wszystkim z tobą zgadzam. A i oczywiście mam nadzieję, że twoi znajomi się nie dowiedzą. Bo moi mnie niestety wyłapali i teraz mam tego konsekwencje. Dlatego boję się opublikować własnego bloga. To nie normalne, naprawdę. Teraz się nie dziwię, że gadam z tobą prawie codziennie na tt. Czasami częściej mówię z tobą niż z własnymi rodzicami :) Twitterowa rodzinka najlepsza! .:) Lose my mind

    OdpowiedzUsuń