sobota, 2 marca 2013

LIEBSTER AWARD :)

A więc dostałam aż trzy nominacje, jestem w szoku, kompletnie się nie spodziewałam. Dziękuje bardzo<3 Nominowały mnie: Agnieszka :) , Jayla MniamuSS oraz Julka Julia .

Teraz muszę odpowiedzieć na 33 pytania:D

Pytania od Agnieszki:) :
1.Czym się interesujesz?
2.Twoje największe marzenie?
3.Ulubiony dzień tygodnia?
4.Lato vs zima?
5.Ulubiony zespół?
6.Opisz siebie w trzech słowach.
7.Ulubiona piosenka?
8.Co lubisz robić w wolnym czasie?
9.Ulubiony artysta?
10.Ulubiona artystka?
11.Ulubiona książka?

Moje odpowiedzi:
ad.1. Muzyką, reżyserką, dziennikarstwem i uświadomiłam sobie, że chyba kulturą angielską, bo ostatnio dużo czytam na ten temat:) Dużo rzeczy mnie interesuje, ale brak czasu na realizację.
ad.2.Na pewno chciałabym kiedyś spotkać TW, iść na ich koncert. A z rzeczy nie związanych z nimi to skończenie studiów (najlepiej w Anglii) i dostanie dobrej pracy, która będzie także moja pasją:)
ad.3.Sobota.
ad.4.Lato.
ad.5.THE WANTED!!!!!!<3
ad.6.To będzie trudne:) Nieśmiała, walnięta wariatka^^
ad.7.I Found You -The Wanted.
ad.8.Pisze bloga, siedzę na twitterze i czytam blogi.
ad.9.Nathan Sykes, Tom Parker. Max George, Jay McGuiness i Siva Kaneswaran;)
ad.10.Ne mam.
ad.11.Nie lubię czytać, ale czasem się zdarzy i w pamięć zapadła mi książka pt.,,Jutro" autorstwa John Mardsen. Uwielbiam ją i wszystkim polecam. Cytat z niej: „Okazało się, że naszego świata już nie ma. Że nie ma już żadnych zasad. A jutro musimy stworzyć własne."


Pytania od Jayla MniamuSS:
1. Ulubiony zespół?
2. Co najbardziej lubisz jeść?
3. Twoje 2 najbardziej ulubione kolory?
4. Jakie jest twoje marzenie?
5. Góry vs morze?
6. Pop vs rock?
7. Budyń vs kisiel?
8. Masz twittera?
9. Lubisz długie spacery?
10. Co najgłupszego zrobiłaś/eś w życiu?
11. Czego nigdy nie zamieszasz zrobisz i zjeść?

Odpowiedzi:
ad.1.THE WANTED!
ad.2.Czekoladę.
ad.3.Niebieski i czerwony.
ad.4.Tak jak już napisałam:)
ad.5.Góry.
ad.6.Pop.
ad.7.Jak byłam młodsza to kisiel, ale teraz budyń.
ad.8.Mam i kocham go:)
ad.9.Tak, szczególnie po górach<3
ad.10.Nie wiem, uważam, że życie ludzkie jest jednym wielkim pasmem głupot; zaufasz komuś, kto Cię zawiedzie-głupota, zakochasz się bez wzajemności-głupota, powiesz komuś coś przykrego-głupota i na koniec, zrobisz coś szalonego i zwariowanego- też głupota. Ja jestem raczej spokojna i nie szaleję,dlatego nie mam takiej najbardziej szalonej rzeczy, którą zrobiłam. Ciągle wariuję, tu sobie na zjeżdżalni pojeżdżę, albo na karuzeli dla kilkulatków (może nie było by w tym nic głupiego, gdyby nie to, że mam 17 lat), ale to nie są znowu jakieś szaleństwa....chyba:) W sumie ja nie mam zahamowań:D
ad.11.Zaufać komuś bez granicznie, nawet ukochanej osobie. A zjeść nie zamierzam nigdy flaczków, ani innych tego typu rzeczy. Nigdy nie zjem taż żadnej małży, czy ślimaka, blee....



Pytania od Julka Julia:
1. Ulubiony kolor?
2. Opisz swój charakter.
3. Spódnica vs. spodnie.
4. Ulubiony sport?
5. Lubisz czytać? Jak tak, to jakie książki?
6. Ulubiony film?
7. Grasz na jakimś instrumencie?
8. Masz jakiegoś idola?
9. Twoje motto to...?
10. Twój wymarzony prezent?
11. Ulubiona piosenka?

Moje odpowiedzi:
ad.1.Niebieski.
ad.2.Ogólnie jestem nieśmiała, ale jak już kogoś dobrze znam to się otwieram i pokazuje swoje prawdziwe oblicze, czyli oblicze stuknięta wariatki. Tak jestem bardzo zwariowana i głupota, to chyba moje drugie imię. Jestem bardzo nieufna w stosunku do innych i dlatego tak trudno się zaprzyjaźniam. Ogólnie jestem miła i dobroduszna, ale czasem potrafię być naprawdę wredna, kto mnie zna już się o tym przekonał, ale pracuje nad tym i bardzo chcę to zmienić.
ad.3.Spodnie.
ad.4.Piłka nożna:)
ad.5.Nie lubię czytać książek, a już w szczególności lektur szkolnych-,- Jeśli już czytam to jakieś, przygodowe książki, o przyjaźni, z dużą ilością przemyśleń na temat życia i bardzo ważne jest dla mnie aby książka była pisana fajnym stylem. Najczęściej jednak czytam blogi, bo one zawierają to wszystko.
ad.6.,,Efekt motyla" i ,,Marley i ja"
ad.7. Jedynie na flecie podłużnym, nauczyłam się w szkole, ale to się nie liczy, więc nie gram. Miałam się uczyć grać na gitarze, nawet ją kupiłam, ale nie mam kiedy:( Nadrobię...
ad.8. Całe TW.
ad.9. ,,Nie walcz z losem, los zawsze zwycięża. " Jak będę pełnoletnia to zrobię sobie taki tatuaż,  nawet wiem gdzie. To już postanowione:)
ad.10.Bilet na koncert The Wanted z wejściówką za kulisy:) Wymagająca jestem, wiem. Żartuje, ich płyta też by mnie zadowoliła.
ad.11. I Foud You- The Wanted, ale kocham wszystkie ich piosenki.


Skończyłam, przyznam trochę to zajęło:)


Moje pytania:
1.Ulubiona piosenka?
2.Twoje największe marzenie?
3.Kim chcesz być w przyszłości?
4.Ulubiony zespół/artysta?
5.Ulubiony film?
6.Czego się boisz?
7.Miłość czy przyjaźń?
8.Co lubisz jeść?
9.Zajęcia w wolnym czasie?
10.Jak opiszesz się w kilku słowach?
11.Wymarzone miejsce zamieszkania?



Nominuję:
1.http://www.stop-the-moment-by-tw.blogspot.com/ 
2. http://lasttoknowblog.blogspot.com/
3. http://everything-i-am-and-everything-in-me.blogspot.com/
4. http://i-found-my-new-life.blogspot.com/
5. http://just-stay-with-me-all-the-time.blogspot.com/
6. http://onemomentto.blogspot.com/
7. http://ifoundyou-thewanted.blogspot.com/
8. http://wearetheonestomakeachange.blogspot.com/
9. http://chasingthewanted.blogspot.com/
10. http://jay-mcguiness-poland.blogspot.com/
11. http://the-wanted-official.blog.pl/



Nie wiem ile ma być tych nominacji, już nie wiem co dalej wymyśleć, więc dodam tylko tyle:)
Jeszcze raz dziękuję za nominacje<3
W przyszły weekend kolejny rozdział i jak się uda to nowy blog. Mam nadzieją, że się wyrobię, trzymajcie kciuki:*

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominacje :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam w zasadach, że nie można nominować tego,kto Cię nominował, więc chyba nie możesz mnie nominować... Tak czytałam, nie wiem czy to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie? Serio? Rety xD
    A ja sobie ciebie teraz posumuję. Bój się .:)
    Nieśmiała, walnięta, wariatka? Ale masz o sobie dobre zdanie .:D
    Artysta to się oczywiście zgadzam. Na studia jedziemy razem^^.
    Też czytałam "Jutro" i uwielbiam ten cytat *_*
    Spodnie i góry forever >:)
    "Ogólnie jestem nieśmiała, ale jak już kogoś dobrze znam to się otwieram i pokazuje swoje prawdziwe oblicze, czyli oblicze stuknięta wariatki. Tak jestem bardzo zwariowana i głupota, to chyba moje drugie imię. Jestem bardzo nieufna w stosunku do innych i dlatego tak trudno się zaprzyjaźniam. Ogólnie jestem miła i dobroduszna, ale czasem potrafię być naprawdę wredna, kto mnie zna już się o tym przekonał, ale pracuje nad tym i bardzo chcę to zmienić" - to ja nie wiem co mam myśleć :(
    "Marley i ja" - piesek ;_;
    Masz gitarę i nie umiesz grać?
    Ja chcę się nauczyć (z tabulatury umiem) a nie mam gitary! :)
    Tatuaż sobie zrobisz? Łał:) Ja jestem dość pokuta xD Ale tak jak teraz myślę to kiedyś też sobie zrobię z ...... (nie powiem publicznie), ale oooo... Mam pomysł Anonim z podpisu: Lose my mind na czole!!!! "_"
    Ale poważnie to przemyślany tatuaż nie jest zły :)
    Prezent, toż wymyśliła. Czekaj zadzwonię tylko do Scootera.....
    Ale cię posumowałam ^^
    Dziękuje za nominację .:)
    Anonim z podpisu
    Lose my mind

    OdpowiedzUsuń